Otázky a odpovede

Skúste si prezrieť najčastejšie kladené otázky a možno nájdete odpoveď rýchlejšie!

Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, neváhajte nás kontaktovať na linke 02/321 661 55

Top 10 najčastejšie kladených otázok

Čo všetko zahŕňa správa IT od upIT?

Jednoducho povedané, upIT – IT správa znamená, že sa postaráme o všetky vaše požiadavky na informačné technológie. Spravujeme všetky vaše hardvérové a softvérové zdroje, inštalácie, technickú podporu a personálne potreby v oblasti IT. Riešime každý váš IT problém a prinášame nové riešenia na optimalizáciu a zefektívnenie IT infraštruktúry. Sme vaše nové IT oddelenie.

Čo je to bezplatný audit?

Bezplatný audit je služba, ktorú od nás získate zadarmo v prípade, že máte záujem o naše paušálne služby správy IT. Vrámci bezplatného auditu si s vami prejdeme aktuálny stav vašej IT infraštruktúry s cieľom zistiť jej parametre, vlastnosti, nastavenia. Na základe neho vám potom podáme správu o stave aj s prípadným návrhom riešenia daných problémov a návrhom novej funkcionality. Samotný audit infraštruktúry a procesov vrámci nej je pre nás veľmi dôležitý na to, aby sme vám vedeli poskytnúť naše služby v čo najvyššej kvalite.

Riešite problémy aj na diaľku?

Áno, pokiaľ to povaha problému umožňuje, problém sa snažíme riešiť vždy na diaľku prostredníctvom nástroja na vzdialenú správu, prípadne cez Teamviewer.

Aké sú reakčné časy upIT?

Našim stálym klientom poskytujeme garantované reakčné časy, presne podľa ich potrieb. Prakticky vždy však začneme riešiť danú úlohu oveľa skôr. Priemerný reakčný čas je na úrovni niekoľkých minút.

Aká je vaša pracovná doba?

Naša pracovná doba je neobmedzená, pracujeme 365 dní v roku, 7 dní v týždni, 24 hodín denne aby sme vám boli v prípade potreby vždy k dispozícii.

Mám problém s počítačom, serverom alebo sieťou. Ako mám postupovať?

Ak je to možné, zapíšte si všetky informácie o chybových hláseniach a urobte snímky obrazovky vášho problému. Ďalej sa pokúste problém opätovne nasimulovať. Často tiež pomáha zavrieť program a reštartovať počítač, aby sa systém resetoval a následne sa už problém neobjaví. Ak problém pretrváva aj tak, neváhajte nás kontaktovať a radi vám s riešením problému pomôžeme.

Koľko stoja IT služby od upIT?

Naše portfólio služieb zahŕňa jednorázové riešenie problému alebo fixný mesačný poplatok, ktorý je odvodený od veľkosti a zložitosti vašej infraštruktúry. Vrámci paušaálu získate komplexnú správu vašej IT infraštruktúry spolu s návrhom nových riešení a optimalizáciou a zefektívnením tých aktuálnych. Cenník našich služieb nájdete tu.

Čo ak už máme interné IT oddelenie?

Okrem správy IT ponúkame aj nové riešenia, ktoré budú šité na mieru vašim konkrétnym potrebám s cieľom zvýšenia efektivity, prinesenia novej funkcionality, či ušetrenia finančných prostriedkov. Kompletný prehľad našich riešení nájdete tu.

Čo získam navyše pri predplatených službách?

Pokiaľ ste našim paušálnym klientom, získavate k našim službám navyše bezplatný monitoring vašich systémov a siete. Kvalitný a spoľahlivý monitoring je nevyhnutným základom pre zabezpečenie bezproblémového chodu vášho IT, prostredníctvom ktorého vieme veľkému počtu problémov predísť. Okrem toho získavate od nás garantovaný reakčný čas, čím máte istotu, že vášmu problému sa najneskôr v danom dohodnutom čase začneme venovať.

Aké typy systémov podporujete?

Podporujeme tie najrozšírenejšie a najspoľahlivejšie platformy ako Windows, Linux i Mac, z hľadiska serverového hardvéru najmä HP a Dell, z hľadiska sieťových riešení Fortinet, Zyxell, Hpe, Tp-link, viac informácii nájdete tu.

Nenašli ste svoju odpoveď? Napíšte nám otázku